Компанія Google змінила свої плани. Файли cookies будуть використовувати і надалі.
Пропозиція відмовитись стежити за діями користувачів в мережі була сильно розкритикована. Весь бізнес онлайн реклами побудований на таргеті і тому відмова від файлів cookies спричинила би шквал обурення.
Компанія Google вирішила не ризикувати і впровадити інше рішення під назвою Topics. Нова система повинна захистити конфіденційність особистої інформації, але при цьому зберегти можливість таргетованої реклами.
Обробка персональних даних буде відбуватися виключно на клієнтських машинах, навіть Google не зможе отримувати інформацію про користувачів.
Дані будуть розподілятися на три області спільних інтересів. Саме ці «топіки» рекламодавці зможуть зберігати у себе, але не більше трьох тижнів. А користувачі Chrome взагалі зможуть заборонити надавати інформацію про свої дії в мережі.
Попередня ідея Google була більш кардинальною, вона мала назву Federated Learning of Cohorts або FLoC. Представники рекламної та медіа-індустрії розцінили її як спробу залишити їх без заробітку.
Директор з приватності Винай Гоел зауважив, що Topics були створені як переосмислення досвіду FLoC. Компанія врахувала всі відгуки і знайшла компромісне рішення.