Під гарантійними зобов'язаннями розуміється забезпечення виробником (постачальником) нормального функціонування виробу, зокрема його комплектуючих протягом гарантійного терміну, встановленого цим документом. У разі виходу з ладу виробу (комплектуючих) з вини виробника забезпечується безкоштовний ремонт (заміна) непрацюючого виробу (комплектуючих), якщо споживачем виконувались усі правила експлуатації, зберігання та транспортування. Сумісність із виробами (комплектуючими), придбаними не у виробника (постачальника) не гарантується.
Виробник забезпечує перевірку та відновлення працездатності виробу (комплектуючих) протягом 21 робочого дня з дня його доставки до сервісного центру. Якщо відремонтувати виріб (комплектуючі) неможливо, споживач має право вимагати його заміни. У разі відсутності виробу (комплектуючих), вимога споживача про заміну підлягає задоволенню у двомісячний термін. У разі неможливості заміни виробу (комплектуючих) виробник (постачальник) залишає за собою право замінити його (їх) на товар аналогічної якості, або такий самий товар іншої моделі з відповідним перерахунком ціни.
Гарантійний ремонт не проводиться у таких випадках:
1. За відсутності (ушкоджених) фірмових гарантійних пломб, за відсутності відповідного фірмового гарантійного талону (або іншого документа, що підтверджує покупку товару).
2. При невиконанні споживачем вимог виробника щодо експлуатації виробу.
3. За відсутності на виробі заводських ідентифікаційних даних: серійного номера, номера партії або пошкодження зазначених написів, що неможливо їх повністю прочитати.
4. За відсутності оригінальної комплектації виробу (упаковка, драйвери, кабелі, документація та ін.)
5. При закінченні гарантійного терміну, зазначеного у відповідному фірмовому гарантійному талоні (або іншому документі, що підтверджує купівлю товару).
6. За наявності слідів ремонту виробу, модифікації виробу, спроб відкривання, розбирання виробу (ушкоджені головки гвинтів та ін.) покупцем або сторонньою особою.
7. За наявності механічних пошкоджень виробу (сколи, тріщини, подряпини, скручування, слідів удару, відсутність сполучних гвинтів, частин, вузлів, механічне роз'єднання електричних з'єднань, дефекти складових частин виробу).
8. За наявності слідів термічного пошкодження виробу (слідів перегріву виробу та його складових частин, виходу з ладу активних елементів чіпсетів, схем живлення, контролерів введення-виводу, первинної обмотки трансформатора та ін.).
9. При модифікації покупцем або сторонніми особами, змісту ПЗП (IOS, SYSTEM BIOS, VGA BIOS, FIRMWARE та ін.).
10. При виявленні сторонніх предметів, рідин у виробі (слідів життєдіяльності комах та тварин, волосся, бруд та ін.), підвищеної запиленості (забрудненості) виробу.
11. Слідів впливу агресивного середовища (пряме сонячне випромінювання, магнітне (електромагнітне) поле, підвищена (занижена) температура, рідини, волога, запилене повітря, бруд та ін.)
12. При невідповідності державним технічним стандартам та нормам харчування.
З будь-яких питань, пов'язаних з гарантійними зобов'язаннями, Ви можете проконсультуватися з нашим відділом техпідтримки через електронну пошту або за номером телефону: