
«Лабораторія Касперського» провела опитування в США та Канаді. На питання стосовно кібербезпеки погодились відповісти 600 фахівців, які у своїх компаніях відповідають за ухвалення рішень у галузі інформаційної безпеки.
Згідно з дослідженням, 86% опитаних заявили, що їхні організації вже визначили бюджет, який витратять на кібербезпеку у 2022 році. При цьому 85% із них зазначили, що фінансування буде зростати в середньому на 50% протягом цього часу.
Близько 28% учасників опитування заявили, що їхні компанії інвестують від $25 до $50 тис. на рік на кіберстрахування. Компанії готові відповідати трьом основним критеріям, щоб отримувати страхування. Більшість опитаних наголошує на важливості контролю безпеки, відповідності нормам та навчанні.
Загалом страхування від кіберінцидентів стає все популярнішим, а попит на нього зростає з кожним днем, зазначають дослідники.
У разі атаки, компанії частіше за все звинувачують внутрішні ІТ-команди та свого постачальника ПЗ для захисту.
При цьому 41% респондентів заявив, що при цьому все одно звертається до постачальника засобів кібербезпеки за додатковими рекомендаціями.