Що представляє собою сервісна підтримка Cisco SMARTnet та які її основні характеристики - розберемося у статті.
Доступність і продуктивність - основні вимоги до будь-якого мережевого пристрою. У сучасному світі мережа стала невід'ємною частиною бізнесу, її значення різко зросло. Для компаній дуже важливо покращувати якість своєї мережі, щоб продуктивність праці у всьому підприємстві також підвищувалась.
Сервісний контракт Cisco SMARTnet надасть вашій компанії необхідні послуги для підтримки мережі. Ваші співробітники отримують доступ до технологічних знань та передового досвіду Cisco, а мережеві пристрої будуть працювати з високою надійністю та продуктивністю.
Сервісний контракт можна замовити на термін, кратний року, до дати закінчення підтримки устаткування.
Ресурси підтримки, які надає рішення Cisco SMARTnet:
- Онлайн та телефонний доступ до технічних та технологічних експертів Cisco 24 години на добу, 7 днів на тиждень, 365 днів на рік;
- Можливість заміни апаратних пристроїв протягом 24 годин;
- Моніторинг роботи мережевих пристроїв у режимі реального часу;
- Оновлення програмного забезпечення на вимогу;
- Можливості підвищення професійного рівня співробітників.
Чим відрізняється сервісний контракт від стандартної гарантії?
Стандартна гарантія передбачає заміну несправного обладнання Cisco на нове обладнання. Заміна здійснюється партнером зі складу дистриб'ютора.
Якщо на складі гарантійна позиція відсутня, заміна може виконуватись від 45 до 60 днів. Крім того, ця гарантія обмежена за тривалістю дії.
У свою чергу, сервісний контракт надає розширену гарантію, яка включає додаткові переваги, такі як компоненти Cisco TAC, оновлення програмного забезпечення та інше.
Залишилися питання? Наші фахівці з радістю дадуть Вам відповідь та допоможуть вибрати необхідне обладнання.
Детальніше про товар:
https://stack-systems.com.ua/uk/license/cisco-license/servis-cisco-smartnet