Більше 40% співробітників готові перенести робоче місце у метавсесвіт

Опитування Lenovo показало, що майже половина співробітників (44%) готові працювати у метавсесвіті. Вони вірять, що такий формат підвищить продуктивність.


YouGov провели глобальне дослідження на замовлення Lenovo у листопаді 2021 р. В опитуванні брали участь понад 7500 працюючих дорослих із США, Великобританії, Бразилії, Сінгапуру, Китаю та Японії.

Впровадження гібридного режиму роботи сприяє новим ідеям, щодо покращення цього процесу. Метавсесвіт – віртуальний простір з територіями, в якому знаходяться об'єкти та люди у їхньому цифровому втіленні. У майбутньому така платформа може забезпечити бізнес новими засобами для створення інтерактивних робочих місць.


Основні висновки дослідження:

Половина співробітників (44%) готові до роботи в метавсесвіті, 20% не хотіли б цього, 21% кажуть, що вони ставляться до цього нейтрально і ще 15% не можуть відповісти. Більше 40% опитаних вважають, що робота у віртуальному просторі підвищить їхню продуктивність праці.


Половина респондентів погоджуються з тим, що роботодавці вдало впроваджують нові технології, а це означає, що вони готові до такого цифрового прогресу як метавсесвіт.


Думка робітників у Бразилії (53%), Сінгапурі (51%) та Китаї (54%) розділилася порівну: приблизно половина впевнена, що їх компанія має достатній досвід для організації роботи в метавсесвіті, інша половина не так вважає інакше. Респонденти з Великобританії (30%) та Японії (18%) налаштовані менш оптимістично. Люди ставляться до цього скептично та не до кінця вірять, що їх керівництво здатне на таку реформацію.


За оцінками аналітиків, ринок рішень «as-a-service» зростає вчетверо швидше, ніж ринок IT-послуг загалом. Це відбувається завдяки впровадженню моделі XaaS. У корпоративних замовників з’явилась можливість отримувати кваліфіковану підтримку критично важливих процесів та інфраструктури від постачальників обладнання за мірою необхідності. Саме такий підхід дозволяє бізнесу економити час та кошти, перерозподіляти ресурси, оптимізувати прибуток та впроваджувати технології, здатні трансформувати та захистити діяльність у майбутньому.