Facebook збирається відкривати власний торговий майданчик NFT

Користувачі соціальних мереж Facebook і Instagram зможуть карбувати невзаємозамінні токени (NFT) і торгувати ними!


Завдяки анонімним джерелам Financial Times, стало відомо, що Meta Platforms наразі розробляє функціонал, який дозволить відображати NFT у персональних профілях соцмереж. За допомогою прототипа утиліти, користувачі зможуть самостійно створювати цифрові токени.


NFT – це тип віртуального активу, захищений технологією блокчейн. Вона засвідчує право володіння будь-якими цифровими об'єктами, включаючи оцифрований живопис, музику чи ігрові предмети. Але все ж найчастіше NFT виступають в якості колекції невеликих піктограм, таких як CryptoPunks та Bored Ape Yacht Club.


Згідно зі звітом Chainalysis, у 2021 році обсяг ринку NFT досяг 41 млрд доларів. Кращою продажею на платформі CryptoPunks став CryptoPunk 7523, він був проданий за 11,75 млн доларів. А місце найпопулярнішого токену посів цифровий колаж "Everydays: The First 5000 Days". Його купили на аукціоні Christie's за 69 млн доларів.   


Частіше за все NFT продають на спеціалізованих торгових майданчиках, один із яких для своїх користувачів і створює Meta. Найбільшою NFT-біржею на сьогодні є OpenSea. До листопада 2021 року вона організувала продажів і торгів токенів більше, ніж на 10 млрд доларів. Провайдери криптогаманців Blockchain.com і Coinbase теж оголосили про плани відкриття власних торгових майданчиків NFT. А соціальна мережа Твіттер натякнула на впровадження картинок профілю, які теж будуть представлені як NFT. 


Ще у жовтні минулого року генеральний директор Meta Platforms, Марк Цукерберг заявив, що NFT стануть елементом запланованої міграції Meta до «метавсесвіту». Такий ребрендинг зробить можливою торгівлю віртуальними предметами у мережі взаємопов'язаних віртуальних світів.